Volleyboll spelare?

Om tva veckor drar var beach volley-tour igang och nu ska alla press meddelanden ut.
Det ar bara det att alla de bilder som Lega Volley har skickat oss ar antingen i skitkvaliet eller sa ser tjejerna mer ut som man...
Sa, vad bestamde mina kara kollegor att gora for att losa detta varldsproblem?
Jo, de fragade mig om jag kunde ta nagra kort dar jag latsas spela volleyboll.....
hahahahahaha sjalvklart sa jag NEJ!!! Jag ar fotbollspelare inte volleybollspelare!
Men efter vissa oemotstandliga erbjudanden sa jag anda ja sa nu ska jag snart hoppa i "bikinin" och bli volleybollspelare!

Och sa har jag precis avslutat en av flera rapporetr som ska goras....
Delar darfor med mig av det har vackra kortet av de rodsvarta italienska mastarna Milan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0