Work-shop at Milan...

Milan organiserade den arliga work-shopen nere i livorno i torsdags och fredags och i vanlig ordning akte min chef ner for att "kolla laget"....
Han star ganska nara Galliani sa det var han som bjudit ner honom den har gangen, och tur va val det..... for nar det var dags for middag var gasterna tvungna att ta bilen for att ta sig till restaurnagen, och Signor Adriano Galliani fragar da de ansvarige i Milan vart hans bil ar...
Det var bara det att organisatorerna, marknadsforingsavdelningen, hade helt missat den lill detaljen att Galliani inte kommit ner till Livorno i egen bil och darfor forvantade sig att ha en bil med chaffor som vantade pa honom dar.

Han borjade skrika och svara och gestikulera som bara en akta italienare kan gora men som tur var befann sig da min Chef MED SIN AUDI, (som ar en mycket viktig detalj!!!!) dar och kunde kora Galliani till middagen.
Men stammningen var redan forstord och Milans personal fick alla sig en utskallning som heter duga....
Det enda positiva i det hela var att Galliani mitt i allt vander sig till min chef och sager "Giovanni, (eller nej han sa nog Signor Carnevali...) nasta ar organiserar Master group sport Milans work-shop".

Nu ska har letas vardinnor till volley-eventet i Cervia i helgen!!

CIAO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0