3 skona poang...

..blev det igar, bade for mig och mitt lag och for Milan som just nu kanns lite viktigare...!!!!!
Hade hoppasts pa Genoa men icke, det blir 3 poang till Inter ocksa och de stannar 5 poang bakom.

Ja du Klas fars kommentar ar en riktig "berlusconi kommentar", politiskt inkorrekt eller ej sa blev det ganska komiskt! Och for en gang skull hade han inte ens tank pa det sjalv! haha
Nu blir edt inga fler bilder pa de blasvarta killarna!

Tog ledigt idag da vi tydligen inte hade sa manga gaster som ville se Inter-Genoa, konstigt...
Sa ska ut och njuta av de harla varvadret som antligen anlant!!!

Trevlig sondag!

Kommentarer
Postat av: Ingemar

Samuel Etoó är en kul kille. För en så där fem-sex år sedan diskuterades det häftigt i diverse fotbollsmedia vilken av Ronaldo eller Kaká som var världens bäste fotbollsspelare. Etoó svarade på frågan med: Jag är också bäst i världen!



Mitt Scudettotips: Det lag av Milan eller Inter som först åker ur Champions Leauge vinner i stället Serie A. Nu vet ni det!

hälsningar Ingemar

2011-03-06 @ 21:12:13
Postat av: Klash

Har Udinese åkt ur CL än? :-)

2011-03-07 @ 07:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0