Fredag!

Igar va det helgdag har i Italien och darfor va de allra flesta lediga, flera passar ocksa pa att ta ledigt aven idag for att fa en lang helg. De flesta inkluderar sa klart inte mig och efter en heldag pa Appiano igar befinner jag mig idag pa kontoret med TVA kollegor!
Det regnade hela dagen igar sa det var lagom geggigt och blott ute pa Inters traningsanlagging, men det var saklart glada miner efter vinsten i tisdags och de fa som var ute och tranade en timme med boll stannade aven (hytsaft) glatt for ett par autografer och foton med vara gaster.
Satter in nagra bilder aven fran den har gangen...

Eto'o anordnade igar en valgorenhetsgala for att samla in pengar till ett sjkugus han ska bygga i Camerun.
B.la saldes hans matchtroja fran finalen i Champions league forra aret for 80.000 euro och Valentino Rossis hjalm for 25.000. Jatte bra att han samlar in pengar till valgorenhet, men lite ironiskt att tyckas att det var Julio Cesar som kopte hans troja..........

Nu ska jag skriva en rapport om gardagen och sen far vi se vad jag hittar pa for att fa tiden att ga.....
Men men, det ar ju atminstone fredag och imon ar jag ledig!!!!!! =)

Trevlig helg!


Nagra av vara gaster som bevakar Inters latta traning i ett harligt varvader!

Il capitano skriver snallt lite autografer at vara gaster, han har varit magsjuk och sag ordentligt sliten ut igar...

DIEGO MILITO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0