Inter och Appiano

Inter fortjande faktikst segern igar och jag kan inte saga mer an, grattis kul for er....
Lite mindre roligt for mig som imon ska ut till Appiano igen (Inters traningsanlaggning..)....!
Inters team manager ar en valdigt god van sa jag lar fa hora bade det ena och det andra imon.
Men men det ar som jag alltid sagt, vi Milanister ar lite mer sportsliga an Interistorna sa vi inser helt enklet att den har gangen gick det battre for er!

Milans beslut om att endast salja biljetter till Milan-Inter matchen den 2:e april till Milan fans med "la tessera del tifoso" (medlemskap) har skapat stor hysteri. Inte bara bland stora researrangorer men ocksa for oss da manga av vara sponsorers gaster och kunder kommer langvaga ifran.
Anledningarna sags vara manga och jag vet inte riktigt vad jag ska tro....
Trakigt for alla som redan kopt biljetter bara...

Nu blir det kott till middag och sen en bra film!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0