Kalajs!

Massa nya event pa gang, och jag har som tanke att lagga beslag pa alla med internationell anknytning!
OS i London t.ex.....
Ska bara forsoka fa chefen att inse det sjalvklara - att det ju ar sjalvklart att den enda som pratar engelska pa foretaget ska fa aka dit!

Tack Sjalv Sofie, lycka till med magen och allt! =)

Peter pappa, jag haller faktikst med Klas...... och jag tror ingen har tankt pa din kommentar under kortet pa Eto'o om blasvarta killar... mmoohoooohaaaaaaa hahahahahahah!!!!

Nu blir det kalajs!!

CIAO!! 


Kommentarer
Postat av: Klash

Jo jag tänkte tanken och var på väg att skriva ett komiskt inlägg. I Sverige är det dock politiskt inkorrekt, så jag avböjde med tanke på att det till och med är skollärare som läser bloggen. Men jag kan tänka mig att det kan hagla såna kommentarer i landet som styrs av din kompis Barbaras pappa. Han verkar ju inte ha några skrupler. Å andra sidan är ju inte Etoo hälften så blåsvart som din far är ibland...och han har heller inga skrupler.

2011-03-05 @ 12:54:25
Postat av: peter pappa

tokigt blev de

2011-03-05 @ 19:19:38
Postat av: Ingemar

Ja du käre Klas H.

Jag satt här på söndagseftermiddagen och tänkte att jag också kunde skriva ett komiskt inlägg. Men precis när tanken tänktes så gjorde Genoa mål på Inter. Det är stor humor det också!

hälsningar Ingemar

2011-03-06 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0