Manadsmote

Fran Inters traningsanlaggning till manadsmote pa det gamla kontoret....
Aven om det var fel lags traning vi va och sag foredrar jag det an att sitta i mote en fredags morgon!
Men det maste goras sa vi kan atminstone hoppas att det blir nat redigt sagt.

Eftermiddagen igar spenderade jag med att oversatta en analys av Alitalias synlighet och varde genom deras sponsring av Sampdoria..... Det ar valdigt intressant hur man far fram ett varde ur antalet ganger ett brand syns i tv rutan beroende pa vart och nar.
Det blir nog till att fortsatta med det aven efter motet idag och sen ska jag hitta vardinnor till ITALIEN-FRANKRIKE i 6 nationer nasta helg.
Igar kvall fick jag aven besok av fina Sofie Korzonek som dessutom e pa tjocken!! =)
Kul att se henne igen och mysigt med lite svenskt sallskap...
 
Ikvall blir det istallet ett mega fodelsedags kalas, da en kompis som ar DJ ska ha partaj.
Ett nytt stalle sponsrar hela skiten sa det blir middag for 200 pers och sen oppen bar pa det!!!!
Undrar om de vill sponsra mitt kalas i September sen med?! ;)

Pappa, laaaagg av!!!

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för en trevlig kväll underbara. Det var mysigt o ses igen. Ta hand om dig, lev livet..:) Massa kramar

2011-03-04 @ 12:50:47
Postat av: peter pappa

go inter go

2011-03-04 @ 17:30:25
Postat av: Klash

Peter pappa; far åt hällvete!

2011-03-04 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0