Tutti i segreti di Nils Liedholm...

http://www.gazzetta.it/Libri/08-03-2011/tutti-segreti-nils-liedholm-80408097768.shtml
Nils Liedholm slapper sjalvbiografi och det gar knappast Italienarna forbi.....
Signor Liedholm och boken hyllas och aven om han tillhor en annan generation far man nastan lust att lasa den.
Tutti i segreti di Nils= alla Nils hemligheter, gazzetta.it skriver att man far veta ALLT!
Daremot vet jag inte riktigt vad titeln skulle vara pa svesnka, om jag oversatter det ordagran skulle dte bli ungefar "milda minnet av fotboll" eller nat liknande.... Buh, som de sager har nar de inte vet.

jag verkar inte vara sa bra pa att lagga in lankar, da jag var filmad innan match gick inte att se fran Sverige och den fran aftonbladet  igar gick inet att oppna.... Jag far borja ta en massa bilder istallet och lagga in.
Pa fredag aker jag till Roma for 6 nationer igen sa da blir edt fler bilder!

Nu ska jag ringa Chelsea for att ordna ett hospitality paket at nagra klienter.

HA DET!

Kommentarer
Postat av: Klash

Det gick alldeles utmärkt, men jag fick kopiera länken och klistra in den i webläsaren. Nils Liedholm, ursprungligen en bit härifrån, från Valdemarsvik har en fotbollscup där som vi brukar vara med i med något fotbollslag. För två år sedan var grannpojken med och blev utsedd till cupens bäste lirare och fick pris av Franco Baresi som var där. Tror du jag var avundsjuk. Framför allt då pojkj...ln inte hade en aning om vem det var han hade skakat hand med.

2011-03-09 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0