De sk fotbolls fansen i Sverige??!!!!!

Har inte sa noga foljt  alla patetiska utspel av de som kallar sig fotbollsfans i allsvenskan hemma i Sverige, men efter att ett "fans" (jag vet inte varfor det fortfarande kallas det!? De varken kan eller bryr sig egentligen om fotboll ju!!) tagit sig in pa plan och slagit till HIF's malvakt kan jag inte lata bli att dras med.....
Vad hander?
Och framfor allt, vad faen gor vakterna?!

Jag vet att jag inte ska jamfora allt med Italien men jag kan inte lata bli.
Har nere, dar 70% av landets befolkning i stort sett andas fotboll har de inte halften sa mycket problem med fansen som hemma i ALLSVENSKAN!!! Jag vet inte om man ska skratta eller grata faktikst, allt jag vet ar att dessa sma man formodligen aldrig sjalva spelat fotboll och nagra fotbolls fantaster kan de da inte vara eftersom de ju vet att de endast forstor for sitt egna lag och sporten i allmanhet.
Idioter helt enkelt, idiotiska idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0