Firandet av Scudetton

Snyggaste priscermonin pa 5 ar!!!!
det va Legas bedomning av gardagens tillstallning iallafall och det racker gott som omdome for oss!
Allt gick fint, mycket tack vare att spelarna var valdigt lugna da de hunnit fira vinsten en hel vecka....
Milans egna show efter priscermonin var dock annu battre, med Boateng som dansade Michael Jackson precis som utlovat vid vinst av scudetton. Men som han gjorde det, utkladd till mr jackosn var det nog ingen som hade raknat med!!
Efterat blev det Just Cavalli och efterfest med mr Z och resten av ganget.
En liten viss Barbara som gardagen till ara var lite smarund under fotterna har nu kommit mig sa nara att vi kindpussas och kallpratar.... hahaha. Forutom det mos honmest i ett horn med sin brasilianske prins....
Zlatan presenterade mig for tre andra svenskar pa festen och jag lev lange staende med en Martin som var valdigt valdigt rolig med sina speciella kommentarer om den italienska kulturen och om hur langtrakigt det borjar bli att fira alla mr z's vinster.... Nar han sedan gick hem fragade "den lange" om jag inte visste vem det var....
Och ja, jo, han heter ju Martin.....
Det visade sig vara sjalvaste Max Martin. Kul att man har koll pa sina svenska internationella superstjarnor....

Har ar lite bilder fran gardagen:

Jag och min Hebe (som bar bucklan) nere i tunneln innan priscermonin.

Vardinnorna med bucklan och medaljerna pa vag in....

Kevin prince Boateng pa ingang...

Invantan av alla spelarna pa podiet...

CAMPIONI D'ITALIA!!!

De vackra vardinnorna pa vag ut.

Jag med nagra kollegor efter priscermonin innan milans fest pa plan.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kärlek ! Du e värd vartenda gott ord ! Hoppas att du har en bra sommar nu. När har du semester?

Jag vet iallafall vad du ska få av mig i födelsedags present ... Ja jag vet dt e långt kvar men då hoppas jag att jag kan fira dig i dagarna 3. ;)

Stoooor Pussss snyggve!! från soffan där jag precis( faktiskt )kollar på Napoli -Inter 0-1 :D

2011-05-15 @ 21:22:48
Postat av: Ingemar Svensson

Härligt! Bra jobbat Malin! Arrangemanget har ju gått alldeles lysande. Själv var jag på släktkalas med schlagerfestival på enda TV:n så jag har joddlat runt på nätet för att se firandet idag i stället. Milans Svenska Fans Curva Sud var också fylld av beröm:

"bästa firandet någonsin?" (signaturen Rossonero 313) och "Haha, magiskt!!" (signaturen Rawkus) är några exempel. Några (förmodligen grabbar) påpekade även att dina värdinnor var väldigt ..stiliga, typ.

Per Johansson på Smålandsposten (som hade ett helt uppslag om dig och ditt arbete i gårdagens tidning)berättade för mig tidigare idag att han hade sett dig skymta förbi i sändningen.

Passa på och njut nu av alltihop för om en veckaska ni ner på den friulianska jorden!

hälsningar Ingemar

2011-05-15 @ 22:02:47
Postat av: Ingemar Svensson

Härligt! Bra jobbat Malin! Arrangemanget har ju gått alldeles lysande. Själv var jag på släktkalas med schlagerfestival på enda TV:n så jag har joddlat runt på nätet för att se firandet idag i stället. Milans Svenska Fans Curva Sud var också fylld av beröm:

"bästa firandet någonsin?" (signaturen Rossonero 313) och "Haha, magiskt!!" (signaturen Rawkus) är några exempel. Några (förmodligen grabbar) påpekade även att dina värdinnor var väldigt ..stiliga, typ.

Per Johansson på Smålandsposten (som hade ett helt uppslag om dig och ditt arbete i gårdagens tidning)berättade för mig tidigare idag att han hade sett dig skymta förbi i sändningen.

Passa på och njut nu av alltihop för om en vecka ska ni ner på den friulianska jorden!

hälsningar Ingemar

2011-05-15 @ 22:03:33
Postat av: milanista_

Hej! Får man fråga vad du jobbar med? Du verkar ha ett grymt jobb. :)

2011-05-16 @ 00:09:08
Postat av: Britta Gustafsson

Hej Malin!

JAG SÅG DIG PÅ TV!!!!!! Skitkul! Du vet vad jag alltid sagt. det blir nåt stort av dej!! (Är väl redan i och för sig) Jag håller stenhårt på dej! Vi hörs!

Kramar, Britta

2011-05-16 @ 08:45:13
Postat av: Älskar Thiago Silva

Hej där,

Kan du bara beskriva lite kort om känslan att stiga in på ett kokhett San Siro o få stå där med våra hjältar. Du har just upplevt min största dröm.



Mvh

2011-05-16 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0