Fran Ferraris till Meazza

Idag la jag straffar pa Samdorias primavera malvakt och imon ska jag spela Derby Rosa pa San Siro!!!!!
Min fotbollskarriar ar pa topp just nu!! ;)

Daremot kanner jag inte for att ga och jobba pa ett tag-......
bara for att de jadra nissarna i Serie b inte kan avgora i tid ifaller sista avgorande matchen och prisutdelningen av Serie B i bergamo samtidigt som TIM CUP i Rom, och vem skickar de till Bergamo?!
JO MEJ!!!!!!
Faen jag ville verkligen avsluta sasongen med en final i Roma!!!!!!
Men men jobb ar jobb och det ar bara att aka upp till Bergamo coh fira antingen Siena eller Atalanta..... =/

Nu blir det en joggingrunda sen apertivo.

klas, sag faktikst Pirlo le nar de hissade honom i luften efter Udinese matchen...!!!!
Men det var lugnet fore stormen.... stackarn grat sen som ett litet barn. Om han bara hade godkant ett ettars kontarkt som Milans "nya policy" sager......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0