Helg pa riktigt!

Igar kvall var ute i Forum igen for annu en match i damernas play-off Volley.
Jag kan inte pasta att jag tycker det ar sarskilt kul men de ar verkligen duktiga pa det de gor!
De skulle efter matchen visa upp bucklan for publiken men vi sprang pa den i hissen redan innan...
En jakligt fin en som jag garna hade haft hemma i bokhyllan, kanske inte med texten "campioni volley feminile" dock...

Ikvall ska jag ivag och spela match sen bar edt av till havet for en mini weekend nere i Liguria!!!!
Antligen lite sol och ledigt pa "riktigt"!!
Men sen maste jag tillbaka for att jobba pa sista matchen hemma pa San Siro for den har sasongen...
Inter-Catania.


Helt ok no?!
Jag bojer mig ner for att lasa vad det star pa.....

Kommentarer
Postat av: frida

Tack för infon Malin. Jag trodde bara du såg ut sån. =)

2011-05-20 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0