Inter - Fiorentina

Igar var jag pa San Siro och hejade fram Inter till en 3-1 vinst over de lila Firenze laget infor halvtomma laktare...
Pa lordag forvantas det daremot bli fullt, av rod/svarta galet lyckliga Milanfans!!!
Langtar till slutsignalen och att pokalen hojs i luften sa att vi antligen far slappa av och fira tillsammasn med laget!
Ser ni en galen blondin nere pa plan pa lordag sa e det formodligen jag! ;)

Igar kvall var jag aterigen i Monza for att ga ut med Leon och hans gang.
Det gick inge vidare for honom i helgen sa han behovde ett glas, aven tva..
Jag har skrattat tillrackligt i helgen for resten av aret nu tror jag, de ar galet sjuka.

Nu fortsatter jakten pa vackra vardinnor till priscermonin.
Tyvarr ska det regna sa nu maste vi hitta losningar till det med.....uffa!!

BUONA GIORNATA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0