Le prove..

I eftermiddag ska vi pa "genrep" pa san siro med det nya podiet.
Innan det ar det en massa material som ska forberedas och specialinbjudningar till sponsor och andra gaster som ska skickas.
Ikvall ska jag sedan pa konsert med en kompis som var vanlig nog att bjuda med mig och se den italienska sangaren Jovanotti och sedan blir det oppningsparty av en sommarclub innan jag ska hem och sooooova och forbereda mig bade mentalt och fysisk for festen imon!!

Kl 6 pa sondag morgon bar det sedan av till Genova dar Sampdoria spelar mot Palermo.
Finalen av skolturneringen torneo Ravano med ERG som huvudsponsor hallas pa Bogliasco innan matchen sa dar maste vi vara med och hjalpa Sampdoria med att halla ordning pa alla ungar med foraldrar och andra respektive.
Det blir en lang helg och det ar inte utan att jag redan langatr till sondagkvall.......

Fick dessutom hemlig info igar om vart den inofficiella Milanfesten ska hallas sa det galler att sta pa benen till sent in pa lordagsnatten.... ;)

Jag fick en "milan campioni 2011"-troja av mina kara vanner i Milan igar sa till middagen efter master group sport-matchen igar tog jag givetvis pa mig den. Inte sa uppskattad av mina kollgor men desstu mer av Dida med vanner vid bordet brevid! ;)


CIAO!!

Kommentarer
Postat av: peter pappa

den tröjan vill jag ha

2011-05-13 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0