MILAN 5 - INTER 0

Aven i Derby Rosa vann de rodsvarta!
Jag spelade saklart i Mlian och med nr 11 sa efter tva mal och ett assist var jag Zlatan med hela stadion (hela=de 100 per som va dar.....)
Det ar saklart stort att fa spela pa San Siro men allt jag kunde tanka pa igar var hur jakla roligt det var att spela 11-manna igen! Tror jag maste ta ett snack med chefen och hitta mig ett "riktigt" lag infor nasta sasong.

Efter matchen blev det utgang med delar av det riktiga Milan istallet.
Forst sushi med tva kompisar som jobbar for Milan med Luca Antonini, som var i sitt esse, och hans underbara fru Benedetta och sen blev det Cavalli med den standige singeln Pippo Inzaghi och hans vapendragare Zambrotta.
Sushi ar inte det basta att ata efter match, Cavalli var overfull och det var ca 30 grader varmt igar kvall men det blev en anda en ganska lyckad kvall!

Idag har jag varit runt HELA Milano for att hitta 4 st svarta klanningar till vara vardinnor i Bergamo pa sondag, men efter 4 timmars letande blev det till att ga tillbaka till kontoret tomhant....sa nu far vi se hur det blir.

Lovar att satta in lite bilder fran derbyt nar jag far dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0