Milan-dag

Igar blev verkligen en heldag med Milan.
Forst var jag pa Milanello hela dagen med en sponsors gaster sen var det apertivo pa San Siro med hela laget, klubben och alla sponsorer for en slags avtackning for den har sasongen och till sist blev det middag med hela marknadsforingsavdelningen och nagra spelare som i och for sig foredrog att ata vid ett bord brevid... det hade jag nog med gjort om jag hade vetat vilket liv de skulle leva!! 

Eftersom det ar "sista veckan" av sasongen var det valdigt mycket folk pa Milanello och det blev inte riktigt som andra ganger. Det var inte manga spelare som stannade pa lunch och de blev radda nar de sag sa mycket manniskor runt omkring... Det later som att man pratar om djur i ett zoo, och ungefar sa e det...
Apertivon pa san Siro daremot var valdigt lyckad och uppskattat som event for sponsorerna etc.

Ikvall ska jag tillbaka till Volley och basket arean utanfor Milano for annu en match av Volley...
Jag kan inte saga att jag ar sarskilt intresserad men jobb ar ju alltid jobb....

Har e nagra bilder fran Milanello igar:



De enda som inte var med och tranade igar va Ibra som stannade i gymmet coh kaptenen Ambro som sprang for sig sjalv.

Nicola Legrottaglie var en av fa som var vanlig nog att stanna for ett kort med vara gaster.
 
Jag och Giuseppe Coviello fran AC Milan.
Jag fick dessutom en specialtryckt troja med 18 och campioni pa ryggen igar.....
Mycket trevliga vanner jag har i Milan!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0