Nara nu...

Trots en trakig match med ganska tafatta milanspelare vann de igar over Bologna med 1-0 och nu fattas bara en poang sa har vi tagit hem scudetton!

Aven om jag ar ett troget Zlatanfan kan jag bli riktig trott pa all uppmarksamhet han far i media, DA HAN SITTER PA LAKTAREN! Var andra svensk, som spelade, gjorde det dessutom bra och var sjalv nojd med matchen fick tva rader i dagens nat tidningar medan "zlatans leende" pa laktaren nastan fick en helsida....
hahaha det ar verkligen helt galet hur intresserade vi ar av honom!

Imon blir det Milanello hela dagen med ett gang av Intesa's gaster. de ska se Milan trana, forhoppningsvis fa traffa nagra av spelarna och ata lunch.
Forutom det ska jag agna veckan at att hitta modeller som kan dela ut medaljer pa prisutdelningen av scudetton den 14:e maj. Det kan verka banalt, men det kan jag lova att det inte ar! Vi vill ha vackra vardinnor som ser bra ut i tv men da vi inte har nagon vidare budget ar dte lattare sagt an gjort....

Kul for Huseklepp att han fick gora mal, synd bara att det inte lossnat for honom tidigare...
Bari aker ner i B, vi far bara hoppas att Sampdoria iallafall klarar sig...

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Klash

Jag kan tänka mig att dela ut medaljer, och jag gör det utan att ta betalt :-)

2011-05-02 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0