OOOhhh Nooooo!!!

Igar kunde jag inte lata bli att halla pa laget som spelade mot Milan, Udinese...
En poang skulle innebara en champions league plats och inget lag fortjanade det iar som just laget fran Udine.
De spelade bra aven igar men i vissa fall kunde man tydligt se att vissa spelare i Milan holl tillbaka....
Det ar kul nar ett lag som vinner tack vare gladje och sann teamanda och inte bara tack vare att presidenten eller klubben har en massa pengar...
Hela Italien, forutom mojligtvis Lazio-fansen, hyllade igar Udiense och vi gladjs alla med dem!
Grattis Udinese och grattis Ingemar! ;)

Jag tog ledigt HEEELA helgen och gottade mig pa stranden i solen nere i liguria medan Inter vann sin sista match hemma mot Catania.
Det behovdes en san har helg, speciellt nu infor veckan som kommer med forberedelser infor bade prisutdelingen i Serie B och TIM CUP.

Trevlig mandag!!


Kommentarer
Postat av: Ingemar

Tack för gratulationen!

Idag känns det fint! Däremot vid 22-tiden igår kväll var det vånda i sin renaste form som gällde: ramträffar och frilägen på löpande band och straffmiss ovanpå det hela. Min vana trogen så tillbringade jag hela andra halvleken ståendes en meter från TV:n med jämfotahopp och nagelbitning.

Hur som helst så är Udinese inbjudna till höstens fest. Kan man sedan ta sig från tamburen/kvalet in i CL-finrummet till vintern så blir det ännu bättre.

Ha det så gott

hälsar Ingemar

2011-05-23 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0