Premiazione serie B

Igar var vi alltsa i Bergamo for att dela ut forsta priset i Sere B.
Vi visste inte in i det sista vem som skulle belonas med bucklan och forsta priset men eftersom vi befann oss pa Atalantas hemmaarea hoppades vi saklart pa att fa fira just dem, aven om de befann sig nere i Grossetto......
Det blev iallafall dem som vann och det betydde att vi fick vanta tills de kom tillbaka till Bergamo kl 20.30.
Det blev en lang dag men vi hade lang tid pa oss for att forbereda allt och det gjorde att allt gick himlans bra!

Jag var och ar fortfarande arg for att jag inte fick vara med nere i Rom men vart fina jobb gjorde att vi nu kommer skriva, atminstane, ett tva-ars kontrakt aven med Lega B!!!

Nu ar sasongen slut och jag vantar pa att fa veta vad som vantar har nast...
Vi har ett Puma event nere i Coverciano 10-12 juni och sen borjar en beachvolley turnering som vi organiserar den 25, sa vi far se hur mycket, nar och var jag kommer att vara involverad....

Nu blir det isglass for att orka med eftermiddagen har i varmen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0