TIM CUP

Jag forstar verkligen inte hur Allegri tankte nar han bankade Zlatan i ett sa pass viktigt mote som det mot Palermo ikvall?! Har han inte vilat tillrackligt?!!!
De fick inte forlora ikvall.... for det betyder att jag maste aka till Rom den 29:e maj for finalen utan Milan!!!!!
Det blir till att ga till San Siro imon och heja pa Roma mot Inter....
Roma-Palermo ar kanske inte sa spannande men vill inte ge bort pokalen till Inter iar igen!

Vi vann daremot idag och ar vidare i supercupen, jag gjorde dessutom mal, for en gangs skull....

Ja du Ingemar, jag kan ju alltid foresla godisregn, men tyvarr ar inte godiskulturen lika utbredd har nere som hemma.... ;)
Jo, det blir ju nagra stycken som kommer se matchen och sedan prisutdelingen efterat sa vi far hoppas flickorna skoter sig.
Gor de bort sig vet ni ju vem som ligger bakom......

Nu ska jag nana!

Buona notte!

Kommentarer
Postat av: Per Johansson

Hej Malin,

Per Johansson på Smålandsposten i Växjö här. Jag har försökt få tag på dig på telefon idag, men mest fått diverse felmeddelanden. Det vore kanon om du kunde slå mig en signal på 0470-77 06 66. När som helst.

Vi hörs!

2011-05-11 @ 17:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0