Vardag

Tisdag och vardagen efter firandet i lordags ar tillbaka....
Det ar fortfarande en del att gora innan sasongen tar slut for den har gangen och nu ska allt forberedas infor finalen av TIM CUP i Rom den 29.e maj och prisutdelningen av serie B som formodligen kommer att hallas samtidigt....
Vi kommer fa dela upp oss i tva lag och aka halften till Rom och halften upp till Bergamo dar antingen Atalanta eller Siena ska prisas som vinnare av Serie B.
Aven om Inter spelar i finalen ner ei huvudstaden hoppas jag fa aka ner dit.... Rom ar trots allt Rom och finalen i TIM cup ar trots allt finalen i TIM cup.....

Ikvall ska jag till Forum for playoff i damernas Volley serie for ett event at en klient och imon vantar Milanello hela dagen.

Maathiii, jag jobbar pa San siro i stort sett varje helg, bade nar Inter och Milan spelar hemma och har gjort nu i over ett ar, men oavsett hur manga ganger jag varit dar ar det alltid lika speciellt.
MEN, att se stadion fyllas upp av rod/svarta fans som alla ar dar for att hylla vara hjaltar och sedan pa sa nara hall fa vara med och fira den valfortjanta segern tillsammans med laget ar som du forstar obeskrivligt.
Jag har aldrig hoppat fallskarm eller bungyjump men att fa sta nere pa planen framfor laget du dessutom haller om hjartat infor 80 000 pa laktarna gav mig en otrolig adrenalinkick!!!!!!!

CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0