You know you are blond in Italy when.....

...nar du blir eskorterad (stavas det sa!?) av TVA polisbilar da du fragar om vagen!!
Jag fick lana en bil igar for att aka och ata middag med Leon och hans manager i Monza, vagarna jag kande till for att komma in i autodromo var alla stangda sa jag fick stanna ett par patrullerande polisbilar och fraga om jag pa nagot satt kunde komma in. Nej, jag behovde inte ens svanga med haret den har gangen... ;). Sa de bad mig folja efter dem och sa foljde de mig anda in! hahahaha
Har ont i skrattmusklerna idag och det kanns jaaaddrigt gott!
Ikvall blir det superbike fest med presentation av piloterna, intervjuer och middag saklart.
Men forst, till jobbet!!

CIAO!!!

Kommentarer
Postat av: anna s

2011-05-05 @ 11:13:57
Postat av: anna s

HAHA, UNDERBART!!!!!!

2011-05-05 @ 11:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0