Harliga gaster

Det ar alltid kul nar vara klienter och deras gaster ar glada och nojda med sina besok, antingen pa San Siro eller vart det nu kan vara. Men det ar extra kul nar man far personlig feedback for ett "bra utfort jobb".
I mandags fick jag ett langt tack- mail fran en av vara Nutrilite-gaster som va pa San Siro i lordags och som fick chansen att ga ner i den sk "sala 124" for att traffa spelarna.
Han har dessutom erbjudit sig att gora om min bloggdesign sa snart kommer ni fa se lite nyheter har pa bloggen....
Han skickade dessutom med en bild som vi tog ihop innan de for hem och tillbaka till Tyskland.
Kul!!

Kommentarer
Postat av: Mattias H

Har följt din blogg ett bra tag nu och jag kan inte annat än att avundas dig. Du lever livet där nere, i alla fall det liv jag skulle vilja leva. Sida vid sida med Milan-spelarna, bo i världens vackraste land. Du ser alla mina idoler sen barnsben dag in och dag ut verkar det som :p...Jag får nöja mig med Milan-Parma från läktarplats på onsdag :)



Har du förresten nån aning på om man på något sätt kan få en sneek peek i Milanello nån dag innan eller efter match. Väldigt tacksam för svar. Grym blogg dessutom!

2011-10-21 @ 05:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0