Igar Appiano och idag Milanello

Igar var jag med nagra av Alitalia's gaster pa Appiano och idag hade vi sponsorernas officiella fototagning med forsta laget pa Milanello.
Inter hade spelat dagen innan i Champions league iagr sa alla spelare var inte med pa traningen men de som rorde tog sig atminstoende lite tid att ta lite foto med vara gaster som blev som tva ar igen da de dessutom fick "egen" tid med kaptenen nar alla andera sponsorer akt hem, tack vare min vanskap med team managern ska sagas....! ;)
Fotona pa Milanello blev bra, trots den 3 meter hoga skyten och stark vind!
Men luckades inte skada nagon spelare och det hela gick mycket fort sa vara klineter - Nutrilite och Intesa var bada nojda.
Efter vinsten igar var spelarna dessutom, trottna, men pa gott humor sa allt gick smartfritt....
Har e lite bilder fran bade Appiano och Milanello:
kapten Zanetti.
Mister Ranieri
Traningen
Nutrilites foto med laget. Kanskeinte sa snyggt fran min vinkel.... Men ganska nojd med hur JAG placerat spelarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0