Milan-Palermo

Blev ju en riktig hojdarmatch och aterigen ar Zlatan kung.
Galliani hanade media och sa att han hoppas pa att Zlatan fortsatter ha ont i magen for hans lyckopiller verkar fa honom i bra form, men jag vet inte om pressen forstod att han skojade och gav de en kanga for rykterna de borjade sprida ut efter att han uttalat sig om att han ar trott...... Jag tyckte iallafall att det va bra sagt!!!
Jag hade gaster fran tyskland som jag efter matchen fick ta med ner i edt sk "sala 124" utanfor omkladningsrummen for att traffa spelarna innan de tar sina bilar i garaget.
Efter de vunnit och var pa gott humor och fram for allt for att de endast va ett fatal gaster stannade alla spelarna!
Har har ni lite bilder fran matchen och efterat:
Milan varmer upp.
Alessandro Nesta
El Shaarawy och Alberto Aquilani

Kommentarer
Postat av: frida

Ha ha ha!! vilken jädra bild (den sista). Allt är roligt, eller det e kanske bara jag som funkar så?.. =)

2011-10-17 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0