Ottobre

Jag har inte uppdaterat pa vaaaldigt lange nu, detta mest for att det inte hander sa mycket pa jobbfronten just nu. Men vi far hoppas det blir andringar i det efter den har "landslags" helgen.
Snart ska ju alla team-kort tas och vi vantar dessutom pa besked om besok pa bade Milanello och appiano med diverse klienter.
En av anledningarna till att Milano klubbarna inte ar sa snabba med att svara ar att det just nu inte gar sa valdigt bra for nan av dem och att de helst tranar under lugna forhallande utan publik.....
Utover det gar jag mest runt och vantar pa att fa bli involverad i nat av vara projekt till nasta ar, annars far jag kanske packa mina vaskor och flytta vidare i januari.....
Det ar oktober nu men har nere ar det fortfarande varmt, skont kan man tycka men vi ar nog alla ganska trotta pa den har varmen nu coh vantar bara pa att hostkylan med manga harliga hemmakvallar ska komma.
Nu ska jag ringa och tjata lite igen pa Milan sa kanske vi far aka upp till Milanello nasta vecka.
Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0