Ranieri pa gott humor

Imorse var jag pa nytt pa Appiano for ett sponsorbesok och mr Ranieri var pa stralande humor. Han skrev glatt flera autografer, stannade for att ta kort och hann skoja med en del av gasterna.
En av vara gaster sa "Vai mister, portaci in alto!" som betyder ungefar "Heja mister (de sager sa till tranaren har nere...) ta oss hogt upp!" och han svarade "ja hemma har jag en underbar hiss som tar mig hogt".
Ja, jag tyckte, precis som manga av er inte att det var jattekul men det ar italiensk humor och aven om flera gaster sakert inte heller tyckte det var sarskilt skojigt skrattade alla da den blasvarte tranaren forsokte skamta till det....
En av bilderna han garna stallde upp pa att ta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0