Vecio!

Sikket liv det har blivit har nere sedan Zlatan uttalat sig om att han inte kanner samma gladje for fotbollen som forr och att han borjar kanna sig gammal och knappt orkar spela med sin soner....
Det kan mycket val vara sa, att han inte kanner samma gladje, och jag med manga andra kan forsta honom men framfor allt; har inte varldens fotbollsbefolkning och medier efter mer an 10 ar lart sig att forsta Zlatans satt att uttrycka sig, hans ironi och hans "gladje" i att forbrylla.
Igar hade jag folk som ringde mig for att fraga vad det var fragan om, varfor han ska sluta....
For det forsta sa har han aldrig sagt annat an att han ska avsluta sitt kontrakt med Milan och sen far han se vad som hander, och for det andra HUR FAEN SKA JAG KUNNA VETA DET??!!
Hur som helst ska han inte sluta NU och jag tror endast han sa vad valdigt manga andra spelare ocksa kanner.
I helgen ar det serieuppehall sa nu ska jag planera vad jag ska gora med min helt lediga helg!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0