Cavani's troja...

Jag sag igar Milan forlora mot ett formstarkt Napoli hemma hos en kollega tillsammans med 7 andra Napoli-fans... fraga mig inte vad jag tankte pa nar jag svarade ja pa inbjudan men det gav dem iallafall nagon att forolampa nar Napoli, eller rattare sagt Cavani, gjorde mal efter mal efter mal.....

Efter matchen skulle tre av tjejerna skicka ett kort till Mazzarri, tranare i napoli och en god van till en av mina kollegor, och ville da att jag skulle stalla upp, ikladd min fina milantroja, som forloraren pa kortet....
Det gjorde jag, pa ett vilkor, att han skickar mig Cavani's signerade troja.... "Inga problem"!
Sa nu vantar jag!
Pa onsdag spelar Milan hemma mot Udinese sa da blir det san siro igen och pa torsdag hopps vi fa aka till milanello for att ta det arliga lagfotot med Nutrilite.
Nu ar det lunch!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0