Che culo!

=Vilken tur!!!!!
Visst hade vi tur och bollinnehavet var snarare 90-10 an 70-30 men vi fick anda 2-2 pa borta pa Camp Nou och en poang ar en poang!!
Som jag njuter av tysnaden bland alla Interister och Napoletaner idag!! hahahaha
Ikvall spelar Inter hemma mot Trabzonspor sa det blir till att spenedar onsdagskvallen pa San Siro....

Nu ska jag satta ihop en lista emd forslag pa event som Nutrilite kan gora for sina utlandska klineter och saljare tillsammans med Milan sen blir det glass med frukt till lunch for den har olidliga varmen verkar inte vilja forsvinna!
Trodde aldrig att jag skulle saga det har, men jag vill ha host star inte ut med den har klibbiga varmen langre!!!!!

CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0