Nytt italienskt topplag!

Igar fick Napoli presentera sig for europa och som de gjorde det!
Hamsik-Lavezzi-Cavani kommer bli en myyyycket tuff uppgift for serie a forsvaren den har sasongen...
Jag var pa San Siro igar och fick se ett fullkomligt kollapsat Inter fa stryk av ett lag jag inte ens kan uttala namnet pa!
Men tack vare lyxen att fa sitta inne i en INTE SA VARM skybox med tv kunde jag samtidigt folja Man city-Napoli matchen och som sagt Complimenti till det ljusbla laget fran soder!!!
Inter daremot..... spekulationerna var sjalvklart igang sa snart matchen var over att spelarna gjort det med vilja for att bli av med Gasperini, och det far man val nastan hoppas for annars ar bade Zanetti och Wesley verkligen ur form!!!!

Nu frukost och sen har jag en laaaang torsdag framfor mig! 

 Inter mot Transporzihoizhoug nanting.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0