Seriestart!

Uppdaterar daligt nu och anledningen ar att vi har haft sa fruktansvart lite att gora!
Nu har alla parter kommit overens sa i helgen blir det antligen seriestrat i Serie A!
Milan spelar hemma mot Lazio pa fredag kvall sa da blir det San Siro!
Inte helt fel att aterigen fa bade lordag och sondag ledigt!
Aven om jag inte riktigt vet vad jag ska ha for mig da vadret ar och ska tydligen forbli skiiiit!
Det ar fortfarande varmt men molningt.....

Nu ska jag samtala med Milan om nar vi kan fa bli matchsponsor tillsammans med Nutrilite och sen ska en presentation av EURO 2012 oversattas till chefen....


Ciao!!


















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0