Fredagkvall i Monza

Kunde definitivt spendreat min fredagskvall pa ett battre satt an att se Busto yamamay forlora i Monza mot Villa Coretese i damernas tredje A1 final... Det var meningen att Busto skulle vinna sa at vi kunde ha priscermonin och allt skulle vara over sa att vi alla pa sondag skulle kunna sova och umgas med vara nara och kara istallet for att ga pa annu en volleymatch.... men icke!!!!!
Villa vann och imon blir det, for mina kollegor for jag ar i Torino, att aka annu en forgrymmad sondag upp till Busto for att hoppas pa att Busto da vinner......
Senare ikvall blir det Milan-Genoa men nu ska jag ivag pa en tennis turnering som Nutrilite organiserar med Milan. Dagens spex och hojdpunkt blir att se Maldini spela mot Milanfanet och tennisstjarnan Novak Djokovic!!!!! Annat an volley!!!!
Laktarna igar kvall va fulla av fans som hejade pa sin lag!!
Lider man av migran skulle jag inte rekommendera att ga pa en volleymatch.....

Kommentarer
Postat av: peter pappa

oooh volley boll som är så spännande

2012-04-14 @ 14:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0