Mycket blir det

Det har varit ganska mycket att gora den har veckan, trots att den var ganska kort men f.rom imon blir det annu mer!
Imon kvall aker vi till Monza for en volley final, pa lordag jobbar jag hela dan pa en tennis turnering som Nutrilite organiserar tillsammans med Milan for att sedan aka vidare till Stadion da Milan tar emot Genoa hemma. Pa sondag kvall aker jag sedan till Torino for ett event pa Juvetus stadion hela mandagen och sedan aker jag pa tisdag morgon viadre ner till Coverciano for ett event pa landslagets traningsanlaggning till pa torsdag!
Sa ikvall, istallet for att ga pa en fest med Bob Sinclair blir det till att tvatta!!!!
Hoppas ni far en trevlig helg!
satter in en bild fran Monaco..... dar jag garna hade stannat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0