Regningt varre!

kan inte direkt saga att jag antligen ar tillbaka i Milano...
Forutom att det ooooosregnar hade jag det alldeles for bra i Monte Carlo och ville inte alls tillbaka!
men men, aven omjag tjanar mindre an en staderska pa ett hotell i Monaco far jag ta mitt ansvar och jobba pa....
satter in lite bilder fran stadion i lordags:
Innan match
Antonio va tillbaka! Han borjade pa banken....
Men fick sen spela de sista 15 minuterna.... och det gick ju som det gick.....
trots att milanspelarna va pa riiiktigt daligt humor efterat (Z gick kom aldrig ens ner i garaget...) stannade dock ett par for att skriva lite autografer at vara gaster. B.la Mario Yepes, Robinho
...och till och med mr Gattuso!

Kommentarer
Postat av: Klash

Gattuso is da man!

2012-04-12 @ 18:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0