Zlatans intervju

ALLT Zlatan gor skapar rubriker och diskutioner, nu ar det den 1 timmes langa intervjun han tydligen gjorde igar kvall pa tv3. Jag har inte sett den men anda hann jag inte komma till jobbet imorse innan folk ville veta vad han sagt, vad det handlade om, varfor just med den journalisten?!
Ja fragorna va manga, men som sagt jag kund einte svara pa en enda...
Jga har bara hort att att han visade upp den charmige Zlatan som allt for fa har fatt se och lart kanna och att forfragingarna till Milan om biljetter till matcherna och moten med mr Z nu kommer bli annu fler!
Idag ska jag till San Siro och kontrollera vart materal vi har lamnat dar, se vilka omkladningsrum vi kan lana till ett event i maj och lite annat infor samma event.
Igar at jag Brasilianskt med superbike piloten Leon Camier och hans manager nar de kom och halsade pa i Milano efter helgen race i Imola, innan de for vidare upp i Schweiz.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0