Buon natale!

Nu ska jag bara packa vaskan ocksa sen e jag klar for Sverige och lite julledigt!
Hoppadess in i det sisita pa att Inter skulle aka pa stryk mot Genoa idag men det blev ingen for tidig julklapp...! ;)
Hakan; du har ratt... Juve e alldels for overlagsna och aven om de inte var sitt vanlig jag igar fortjanade de vinsten, men jag ar alldels for Anti-Juve for att erkanna det...! ;) Och sa hoppades jag sa att Albin och Cagliari faktiskt skulle vinna.

Var julgran pa kontoret visar vilka lag i Italien som har fans i Master Group....
 
Jag och mina kollegor Simona och Roberta sager efter en period med lite val manga San Siro dagar och kvallar arrivederci a gennaio!

Kommentarer
Postat av: Don Corleone

Dags att ta upp bloggandet igen!

2013-02-05 @ 16:51:29
Postat av: Martin

Hej Malin!

Länge sedan du inte har uppdaterat din blogg, det saknar jag lite om jag ska vara ärlig! Hoppas allt är bra annars i Milano och med dig.

Skulle du vilja ta kontakt med mig på mailadressen jag har angivit, jag har en sak att fråga.

Bästa hälsningar,
Martin

2013-02-09 @ 11:07:56
URL: http://milanrossoneri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0