4-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saaaaa jaaaaaadr gott ar det!!!!!
Zlatan var kung och Boateng antligen tillbaka!!
matchen storsta moment va anda efter matchen da Zlatan och Thierry mots pa mitten av plan, kramas, byter troja och far staende ovationer av hela san siro! Maktigt!
Det blir inte latt att ga fran en san har kvall och match i fotbollens finrum till en volleyboll final imon....
men men det e jobb det med!
p.s Till Myrhan: kul att du hittat till min blogg!!! Jag jobbar for ett event och marknadsforetag (mastergroupsport.com) som b.la  skoter diverse italienska foretgas sponsoring av b.la Inter, Milan och det italienska landslaget. Vi orgnaiserer dessutom diverse sport event fran a-o och jobbar med Lega calcio i finalerna av scudetton, tim cup och supercoppa.
Min Blackberry blev stulen forra veckan sa bilderna tagna med min gamla nokia e inte de basta......
Boateng var antligen tillbaka men var forrtfarande inte i form for att spela i 90 min och fick darfor bytas ut, under staende ovationer efter ett mycket vackert mal, mot Ambrosini....
Efter tva malpass fick mr Z gora ett mal pa straff.

Kommentarer
Postat av: Klash

Så bra att till och med skåningen tog ett par hoppsasteg på egen planhalva. Det är inte ofta han är på den, så det var ett gott betyg åt honom och åt hela laget. Det behövde vi, nu fick vi råg i ryggen och kan utmana den gamla damen på allvar!

2012-02-16 @ 08:18:59
Postat av: peter pappa

så jävla gutt

2012-02-16 @ 18:56:51
Postat av: Add

Tyvärr kommer det bli en helvetes retur pga att pato och emanuelson beslutade sig för att agera solostjärnor i slutet, vem minns inte fiaskot mot curuna för ett par år sedan. Full koncentration kommer krävas för att inte sjabbla bort detta. Trevlig blogg annars, keep up the god work.

2012-02-17 @ 17:25:34
URL: http://Milanrossoneri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0