Ibra

Som jennifer wegerup skrev igar, "saga vad man vill om zlatan, men han ger iallafall journalisterna att gora..."
Det snackas nu ganska vilt om motiv, om hur manga dagars avstagning han far, om han e pa vag bort  fran milan....
hela gazzettan var nastan full av bara snack om HONOM idag!
orfilen va riktigt riktigt onodig men han gjorde nagot som manga sakrt lange har velat gora.... Aronica e ganska bra pa att snacka.
Efter matchen var vi nere i "rummet" utanfor omkldningsrummen med vara sponsorer och eftersom en kollega kanner aronica ganska val kom han in for att prata lite och sedan ta kort, han sag ganska radd ut nar jag sa att jag var svensk och mina kollegor presenterade mig som Ibras van...! ;) Men av mig fick han ingen orfil bara ett latt slag pa armen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0