Milan-Juve

...i TIM cup pa san siro ikvall gick val sadar....2-1 till Juve med ett Zlatan-mal bortdomt.
Vi hade som vanligt en massa juventiner hos oss i var suite och den har gangen kom aven Matri, De ceglie och Vidal som aldrig blev matt och snodde med mig de sista kakorna nar kottet tog slut!
Beppe Simone var ocksa dar och blev lagom involverad nar han fick reda pa att jag spelar fotboll, PA HANS POSITION! ahahahaha
Nu ska jag antligen fa lagga mig och imon vantar forberedelser infor ett besok av en massa danska journalister...
Buona notte

Kommentarer
Postat av: Klash

Kallar du det resultatet "sådär"? Kass om du frågar mig. Betr. Z bortdömda så protesterade han inte inte speciellt mkt, eller hur? För ett år sedan hade vi kanske världens bästa försvar. Igår fick knappt världens bästa back (kanske till och med världens bästa spelare?),T Silva, godkänt. Men lira ihop med Mexes, Antonini och Bonera (på en ytterback) kan inte vara det enklaste. Dessutom saknar jag Pirlo så att det värker i mitt hjärta.

2012-02-09 @ 08:32:43
Postat av: Ingemar

Milan får det tufft i kväll på Stadio Friuli. Mitt kära Udinese har inte förlorat en hemmamatch på nio månader och de lär inte göra det i kväll heller. Dessutom blir det riktigt skitväder, efter dagens lilla snöfall kommer det att vara ett par minusgrader och blåsigt så de kortärmade tröjorna ligger nog kvar på Milanello.

Mitt tips är att, med tanke på Milans skador, avstängningen av Z och Arsenalmatchen i nästa vecka, det kommer att bli en låst match där båda lagen kommer att anfalla mycket försiktigt. Udinese gör ett tidigt mål, Milan kvitterar och sedan kommer båda lagen att aktivt stänga matchen medan publiken gäspar käkarna ur led och jag går ut i köket och fixar mat för kvällen.

2012-02-11 @ 09:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0