Skamtpris...

Igar fick Zlatan annu ett skamt pris av det italienska tvprogrammet strisca la notizia for orfilen mot Aronica i sondags och att han aterigen lyckats bli avstangd infor viktiga matcher....
Han tog skrattande emot priset och gav dessutom en intervju.
I ett annat program daremot, Le Iene, dar en "latsas" journalist paborjar intervjuer for att sedan sprinag vidare till nasta mitt i ar han inte lika glad och tillmotesgaende.....
Det ar allt pa italienska men journalisten sager efter att ha folj efter Zlatan ett tag "sto cagando sotto" = jag e sa radd att jag nastan skiter pa mig!
ahahahaha och pa fragan varfor han e kladd som en servitor svarar mr Z " perche arriva tua sorella" = for att din syster kommer hit....
ahahahaha ca 2.38 in i filmen....
http://www.video.mediaset.it/video/iene/puntata/279546/matano-interviste-interrotte.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0