Derby

Forutom forberedelser infor derbyt pa sondag har vi, eller rattare sagt jag, inte sa mycket att gora just nu.
Tva nya killar har kommit in och tagit over den del jag hade av organisationen av calciomercato sa jag gor inget alls for det langre, vilket jag maste erkanna ar ganska skont, det var verkligen ingen varld for mig eller for tjejer overhuvudtaget! Vi far nog av att ha Beppe Marotta och co har pa kontoret dagarna i anda med sky som vantar nedanfor coh bombaderar oss med fragor och mutor for att fa veta nagot.... ahaha ganska absurt!
En klient vill utfora en tavling for sina kunder och vill som pris kunna erbjuda en resa for 2 till finalen i fotbolls EM i sommar sa jag forsoker hitta prisalternativ med hotell och biljetter till detta genom vara kontakter men utover det ar det en ganska handelselos period for mig pa jobbet och darfor har jag heller inte sa mycket att skriva om....
Sa tills derbyt e over och alla spanningar har slappt sager jag arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0