Jobb(ig) helg!

I fredags morse langtade jag sa att det skulle bli fredags kvall sa jag kunde ga pa fodelsedags kalasa och sla klackarna i taket med harliga venner, men i stallet blev jag beodrad att aka till Modena med La coppa del mondo ( varldsmasterskaps bucklan som de italienska tjejerna vann i japan....) for att marknasfora finalnerna i coppa italia som vi organiserar i Modena nasta helg.
sa upp klev jag kl 5 igar morse for att vara i Modena nar deras stora galleria oppnade kl 8.30 och borja packa upp....
Mina kolegor skulle stanna kvar for att ga pa en match ikvall emn som tur var hade min kara van Gianmarco pozzecco varit i Pesaro och jobbat sa jag fick aka med honom tillbaka till Milano kl 21!!!!
Val tillbaka i Milano blev den en snabb middag och sen sov jag till 13 idag... och nu e det dax att dra till san siro for Inter-Lazio.
Kul!
la coppa del mondo till hoger och bucklan till vinnande laget i nasta helgs finaler av coppa italia.
den har pappan med sin son, kladda i Napoli overaller, kom forbi for att fa ta kort med bucklorna! Underbara!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Tack så mycket!! :D

2012-01-24 @ 21:23:13
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0