Pato <3 Milan

Jag personligen har aldrig trott att Milan skulle salja Pato men igar sag det orovackande ut och jag hade nastan precis som sa manga andra milanfans gett upp hoppet nar Milan gar ut med meddelandet att  Pato stannar i det rodsvarta laget - for att han vill det!
Hmm.... kan det vara sa att unga froken Berlusconi har gratit lite hos far sin och fatt sin vilja igenom?!
Ja sadana ar iallafall spekulationerna har nere just nu.....
http://www.acmilan.com/it/news/breaking_news_show/19646

Kommentarer
Postat av: Klash

Ja, det blev en snabb kovändning där. Jag läste att det var klart på sportbladet vid lunchtid, sedan vid halvfemtiden läste jag det på twitter att han blir kvar. Frågan är då hur det går med Tevez? Finns det pengar kvar att köpa honom? Eller är det som vanligt ett rävspel. Håll oss informerade om Tevez, om du hör något. :-)

2012-01-14 @ 11:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0