En gammal bekant...

Har varit trott pa mitt jobb nu ett tag och funderat pa vad jag skulle vilja gora istallet nar jag idag pa gatan springer pa en kille som jag laste med i 6 manader pa European school of economics har i Milano 2007 och inte sett eller hort sen dess och nar han fragar vad jag gor nu sager han "det var ju precis det du ville gora!".
Det fick mig att tanka till och jag insag att jag faktikst anda lyckats ta mig precis dit jag ville vara for mer an 5 ar sedan...
Sa vem vet vart jag kommer vara om ytterligare fem ar....
Idag var Lucio med Juves sportdirektod Marotta och Paratici och skrev pa for Juventus hos oss... mina interistor till kollegor va inte sarskilt glada och det fick Marotta hora! ahaha det ar da man inser att man kanske kommit dem lite for nara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0