Pa Giannino

Igar va jag och at middag pa Giannino, Gallianis stamstalle....
Jag var dar med en kompis och trodde det skulle va en lugn kvall da agaren bjudit in oss for att ata med honom, men istallet var sjalvaste Galliani dar med b.la Allegri och en hel dros med "fotbolls folk" och det holls nan slags "for-vi-har-salt-Zlatan-fest" och nar Raiola kom in genom dorren och Lorenzo (agaren) presenterade mig som Zlatans landsman ville jag egentligen bara ta kniven jag fatt in till min tagliata och fragade va fan dom holl pa med! Men istallet log jag bara vanligt och "hoppade" senare pa Allegri istallet som jag ju traffat en del innan. Kunde inte lata bli att fraga hur det gar nu nar han halsade for att ga hem. Jag fick bara ett tonarsfnitter till svar och "att det far ga anda...".
Ja Milan, det far fasen i mej ga anda!!!
Idag har jag en massa att forbereda infor OS da det ar sista dagen pa kontoret, sen ikvall far jag till Lignano for sista omgangen av beachtouren!
 
Buona giornata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0