Porto Cesareo

Idag e jag tillbaka pa kontoret efter annu en helg borta for beachvolleyn...
den har gangen var vi i Porto Cesareo nere i Puglia.
Underbart vackert stalle och havet liknade vad du ser i resekataloger om Maldiverna!! Att rekommendera!
Eventet gick la bra men jag gillar det inte mer for det...
Imon borjar andra omganegn av calciomercato och pa fredag aker vi vidare till Riccione.
2:a Planen lag precis intill vattnet...
Rilastil ar en av vara sponsorer och har far jag en ansiktsmassage med en av deras solskyddsfaktorer.
Det va sketaskont och jag holl pa att somna nar jag upptackte att bade var fotograf och TV-team stog och filmade det hela.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Fick du massage på näsan också? :)

Ser i alla fall härligt ut! Kram kram

2012-07-10 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0