Snabbvisit i Milano

Istallet for att vara borta nagar dagar for ett event kanns det i den har perioden som att man kommer tillbaka till Milano for att tvatta, skicka lite mail och sova for att sedan aka ivag till nasta stalle. Brukar gilla att aka ivag pa event men just nu sakanr jag att stanna langre i just Mialno. Jag vet inte om det ar for att jag saknar mitt sociala liv har eller om det bara ar for att jag hatar eventen vi ar ivag pa....
Turneringen i Naxos gick iallefall bra och det ar val det som raknas, pa fredag morgon far vi ner till klacken och porto Cesareo.
SAKNAR FOTBOLLSASONGEN!!!
Utsickten over Taormina fran stranden dar vi befann oss var iallefall ganska skaplig. Sa va vattnet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0