Zlatan affaren

Som Milanfan grat jag lite mer nar Thiagos overgang till pSg blev klar men som svensk i Milano ar idag en morkdag...
Jag tror inte Thiago lamnade Milan frivilligt och hade han stannat hade vi nog fatt njuta av Zlatans konster i Milan aven nasta ar men nu ar det som det ar. Zlatan vill vinna och fran det perspektivet kan jag forsta honom, vinner han inte med PSG ar det nat som inte star ratt till... men vad ska de i Franska ligan att gora!!????
Det som retar italienrna mest ar nog anda att presidenten "lurat" fansen och vantade med att offentligora overgangen av Thiago tills alla kopt sasongs kort... det ar manga som kanske inte kopt nagot om de vetat att lagets storsta stjarna och varldens basta back inte ska spela for oss nasta ar!
Milan ar Milan och manga spnsorer forblir laget trogna men en del av dom vill ocksa sponsra ett vinnande lag och aven dom hade garna vetat om de har overgangarna innan de skrev pa for ytterligare en sasong....
Jag fick dessutom annu en anleding att inte bara lamna mitt nuvarande jobb men aven Milano.....
Men anda FORZA MILAN!

Kommentarer
Postat av: Klash

Siempre Rossoneri!

2012-07-19 @ 09:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0