oinspirerad

Har varit ganska trott pa jobbet pa sista tiden och efter TIM cup i Rom tyckte jag inte att jag hade nagot roligt att skriva.....
Pa torsdag gar vi in i en minst sagt hektiskt period och aven om ja inte gillar allt vi maste gora och aven om jag fortfarande ar inne i en svacka sa har vi iallefall att gora och da kan jag ocksa skriva.
Pa torsdag aker jag till Rom for ett event med var klient och OSlagets huvudsponsor Intesa Sanpaolo, de har varit runt i alla Italiens storre stader den senaste manaden och bara for att mina fina flickor Anna, Malin, Elin och Sara ar nere i Italien till midsommarhelgen blev jag inblandad just till den har!! Men men det e bara att gilla laget och jobba pa.... nasta vecka borjar sen Beach volley touren som vi alla har fasat over!
Vi borjar med att aka till taormina pa sicilien, aterigen nar jag egentligen ville vara kvar i Milano for att umgas med syster sandra och Erik!!!
Jag kommer inte fa se mycket av milano nu i juli och jag vet inte om jag tycker det e bra eller daligt....
Nu blir det iallefall middag med fotbollslaget!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: anna s

<3 <3 <3

2012-06-26 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0